Ogłoszenie

Niedogodnością forum jest to że przeczytane nowe posty nie zmieniają swojego koloru ale na to nie mam wpływu dlatego jak już wszystkie przeczytacie do kliknijcie na "oznacz nowe posty jako przeczytane" w prawym górnym rogu to jedyna możliwość. Mam nadzieję, że to poprawią ale póki co jest tak a nie inaczej... Dawajcie punkty ludziom jak Wam pomagają w grze czy na forum poradą czy pomocą, stworzymy ranking przydatności do użycia

  • Index
  •  » Porady
  •  » Skrypty - w celach edukacyjnych rzecz jasna

#1 2009-01-16 08:51:42

Jaś

Homo habilis

5091365
Call me!
Skąd: Podkarpacie
Zarejestrowany: 2009-01-15
Posty: 114
Punktów :   

Skrypty - w celach edukacyjnych rzecz jasna

SKRYPTY :

Instalacja scryptów:
POKAZANE TYLKO W CElU INFORMAYCJNYM - WyKORZYSTANIE TEGO W GRZE JEST SUROWO ZABRONIONE!!!!

1. Najpierw instalujemy Greasemonkey https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/748
2. Przystępujemy do instalacji scryptów
- po zainstalowaniu Greasemonkey resetujemy przeglądarkę, powinna nam pojawić się taka małpka w dolnym prawym rogu.
Możemy teraz zainstalować scrypty ręcznie (znajdują się one w katalogu scrypt)
Zapisujemy folder ze skryptami np. na dysku c:\
Klikamy na małpke prawym przyciskiem myszy, następnie <nowy skrypt> wpisujemy nazwę skryptu, opis oraz ścieżkę dostępu. W miejscu <Witryny, na których będzie uruchamiany skrypt> wklejamy http://*.travian*.*/*.php*
tak postępujemy z każdym skryptem.

Łatwiejszy sposób na instalacje skryptów:
klikając na poniższe linki
http://userscripts.org/sc...e/22895.user.js
Travian3 Beyond- daje wiele funkcji konta plus, notatnik, zmienia menu dodając kilka ułatwień, pokazuje poziomy budynków w osadzie, wyszukiwanie surowców na mapie, podgląd osad, graczy, sojuszy na mapie, czas potrzebny do uzyskania odpowiedniej liczby surowców by zbudować dany budynek, wyszkolić jednostki itd... usuwanie raportów i wiadomości,
http://userscripts.org/sc...e/10862.user.js
Scrypt do statusu bohatera
http://userscripts.org/sc...e/13872.user.js
Attack builder- planowanie ataków, wysyłanie jednostek o określonym czasie
http://userscripts.org/sc...e/21345.user.js
Smart Queue wysyłanie surowców i wojska między osadami, wysyłanie jednostek o określonym czasie, zakolejkowanie budowy, szkolenia jednostek, odkrywania i ulepszania itd
http://userscripts.org/sc...e/13765.user.js
attack check- ostrzega nas przed atakiem, daje możliwość automatycznego wysłania wojska do innej osady jako posiłki na kilka sekund zanim nastąpi atak
http://userscripts.org/sc...e/22242.user.js
Multi crop finder- wyszukuje cropowce (ogólnie na mapie pokazuje rozmieszczenie surowców)
http://userscripts.org/scripts/source/9987.user.js
Quick Maps – dzięki temu scryptowi zobaczymy polożenie sojuszu na mapie świata TRAVIAN. wystarczy kliknąć na niebieską kulkę obok nazwy gracza lub sojuszu

http://userscripts.org/sc...e/13471.user.js
QP Targets- szybkie wysyłanie jednostek, funkcje plusa, autolinki, ułatwia wysyłanie surowców

http://userscripts.org/sc...e/17804.user.js
NPC helper- ułatwia handel z NPC

http://userscripts.org/sc...e/21872.user.js
Resource++ v3- pokazuje zapełnienie magazynów, za ile czasu będziemy mieć odpowiednią ilość surowców na wybudowanie danego budynku

http://userscripts.org/sc...e/21896.user.js
Quick Maps- pokazuje na mapie graczy, osady, liczbę popa, sojusze




Kilka przydatnych linków do gry travian:

http://s10cropsearch.ovh.org/
http://traviantool2.ww7.be/frame_T.php?lang=pl
http://travian.ws/analyser.pl?s=pl10

http://travilog.org.ua/pl/

http://pdt-clan.info/travian3/index.html

http://travmap.shishnet.org/

http://cry.travianteam.com/

http://traviantoolbox.com/index.php


BEYOND - nie będę tłumaczył cóż to za cudo.
Travian3 Beyond "Hacked" - FULL PL + fixed
http://userscripts.org/scripts/show/26569


Travian: Attack Builder + delay between attack
http://userscripts.org/scripts/show/28446

Offline

 

#2 2009-01-16 10:10:40

szarak

Administrator

13407373
Call me!
Skąd: Wieluń
Zarejestrowany: 2009-01-05
Posty: 130
Punktów :   

Re: Skrypty - w celach edukacyjnych rzecz jasna

ogólnie nie polecam stosowania tego rodzaju dodatków bo wiem, że część da się wykryć a wtedy  arrivederci 

Offline

 

#3 2009-01-16 11:00:21

Jaś

Homo habilis

5091365
Call me!
Skąd: Podkarpacie
Zarejestrowany: 2009-01-15
Posty: 114
Punktów :   

Re: Skrypty - w celach edukacyjnych rzecz jasna

ja nikogo nie zmuszam do tego typu rzeczy, są programy które mogą być naprawdę pomocne np. przy bezsensownemu klikaniu co można na daną chwile budować a czego nie lub kiedy i której będą dostępne srodki na rozbudowę   np pomoże nam w tym
http://userscripts.org/scripts/show/26569
tego na pewno nikt nie wykryje

Offline

 

#4 2009-01-16 11:38:31

blick

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-01-16
Posty: 31
Punktów :   

Re: Skrypty - w celach edukacyjnych rzecz jasna

Dla domorosłych programistów polecam Perl (lub Active Perl) z modułem IEAutomation. Można sobie samemu kombajn napisać Wadą tego rozwiązania jest przeglądarka - oskryptowuje się Internet Explorera, więc pod Linuxem nie działa.
Są oczywiście gotowce napisane np. pod Javą. Wg mojej wiedzy nie są do wykrycia ponieważ funkcjonują na bazie Windowsowych obiektów OLE32. Skorygujcie mnie jeśli się mylę (nie dotyczy to skryptów do FireFoxa - tych nie znam).

Offline

 

#5 2009-01-25 12:01:07

smajlor

Użytkownik

1488841
Skąd: Bdg
Zarejestrowany: 2009-01-16
Posty: 30
Punktów :   

Re: Skrypty - w celach edukacyjnych rzecz jasna

a coś na temat botów ?

Offline

 

#6 2009-01-25 13:07:55

blick

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-01-16
Posty: 31
Punktów :   

Re: Skrypty - w celach edukacyjnych rzecz jasna

smajlor napisał:

a coś na temat botów ?

A co byś chciał? Linki do gotowych narzędzi? W poprzednim poście właśnie pisałem o botach.
Jeśli programujesz w perlu lub w czymkolwiek to możesz sobie sam napisać. Ja piszę sobie coś takiego właśnie w perlu.

Ostatnio edytowany przez blick (2009-01-25 13:08:52)

Offline

 

#7 2009-01-26 19:23:55

smajlor

Użytkownik

1488841
Skąd: Bdg
Zarejestrowany: 2009-01-16
Posty: 30
Punktów :   

Re: Skrypty - w celach edukacyjnych rzecz jasna

"coś" Żeby chodziło

Bo z tego co widze, a bardziej co jest dostepne to niektore nie chodza jak powinny, podejrzewam ze traca waznosc ciasteczek czy cos w tym stylu, tak samo zostawisz przegladarke z travianem na jakis czas i musisz sie od nowa logować.

Jezeli chodzi o programowanie z mojej strony to jestem na etapie "czytania ksiazek", ale zeby cos samemu zrobić to jeszcze nie ta pora Chcę zostać geniuszem pomysłowych sztuczek i wynajdowania nieintuicyjnych problemow ;D

Offline

 

#8 2009-01-26 21:38:36

blick

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-01-16
Posty: 31
Punktów :   

Re: Skrypty - w celach edukacyjnych rzecz jasna

Przykładowe linki do narzędzi:
http://www.codeplex.com/travianR/source … mmits.aspx
http://code.google.com/p/travianrobot/s … n166&r=166

Niestety niczego nie testowałem, ale wygląda na poważne narzędzia - fakt, że pewnie trochę trzeba będzie pokonfigurować i podłubać.
Tak jak wspomniałem korzystam z automatów "made in własna robota" ...
Jak sobie przypominam to trafiłem gdzieś na narzędzie napisane w javie do wysyłania ataków - jak znajdę to podeślę link.

No i jeszcze jeden link - do kombajnu:
http://www.villonanny.net

Ten ostatni link polecam - gdybym go wcześniej znalazł to bym 3 miesięcy nie zmarnował na pisanie kodu.
Teraz to mi żal włożonej pracy i rozwijam to co mam.

Ostatnio edytowany przez blick (2009-01-26 21:56:21)

Offline

 

#9 2009-01-28 10:12:42

Maroi

Moderator

3806987
Call me!
Zarejestrowany: 2009-01-15
Posty: 35
Punktów :   

Re: Skrypty - w celach edukacyjnych rzecz jasna

Napiszę tak, nigdy nie używałem, zadnego skryptu bo udawało mi sie zawsze dobić do pierwszej 100 czasami 10 serwera w POP i OFF tylko dzięki ZM i doświadczeniu, miałem zawsze pewno obawy, że coś zainstataluje i nagle i MH powie, że mam skasować konto na które pracuję od 5 miesięcy
Ale z tego co wnioskuję skrypty są pisane pod konkretne przeglądarki i jak mam IE to skrytpty pisane pod FF nie pójdą. (z informatyki jestemnoga, w moich czasach w szkole na informatyce pisało się w Basic-u na Elwro)
Mam jedno pytanko czy jest jakiś BEZPIECZNY skrypt pod IE do wysyłania ataków w jednej sekundzie przy moim łączu udało mi się max 5 wysłać a czasami wysyłam 7-8.
Dziękuję


Idę w popa wojo to chłam

Offline

 

#10 2009-01-28 10:34:05

blick

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-01-16
Posty: 31
Punktów :   

Re: Skrypty - w celach edukacyjnych rzecz jasna

Bezpieczne to moim zdaniem takie, które otwierają okienko przeglądarki i "klikają" tak samo jakbyś Ty sam to robił np. Perl + IEAutomation lub Java. Tak naprawdę jak wtedy serwer ma poznać, że to nie człowiek tylko skrypcik? Nie wiem czy da się namierzyć dodatki do FireFox'a.
Jeśli chodzi o ataki w tej samej sekundzie (tak aby doszły w tej samej sekundzie) na inną wiochę to takiego skryptu nie widziałem - pewnie można napisać
Te skrypty, które widziałem działają na zasadzie pobierania danych z pliku (kordy do wiosek) i atakowania tak aby off nie stał we wiosce - biega na okrągło.
Rozbudowuję nowego Crop15 i czekam na PK dla nowego kolejnego C15 - buduję off'a. Spróbuję coś takiego napisać i dam znać ... ale trochę to potrwa, no i proste nie będzie.

Offline

 

#11 2009-01-29 17:10:24

Maroi

Moderator

3806987
Call me!
Zarejestrowany: 2009-01-15
Posty: 35
Punktów :   

Re: Skrypty - w celach edukacyjnych rzecz jasna

Normalnie duma mnie napawa, że takie tęgie głowy są w sojuszu
Ostatnio Na S3 musiałem szybko zlikwidować stolicę najeźdźcy za nim jego atak dojdzie do mnie łącnzie trochę ponad 20 ataków do wysłania i wkurzało mnie strasznie, że może mi wbić klina pomiędyz 20 ataków to łatwizna bo w jednej sekundzie nie ma takiej osoby co podała
Więc off musiałem dzielić na trzy serie po 7 ataków wprawdzie i tak za szybko przeskoczyłem bo jeden atak został niewysłany i leciał na dobitkę po 40 sekundach ale nie miałem innego wyjścia
Na szczęśćie się udało ale z takim skrypcikiem podzielił bym jednostki od razu na 21 ataków i heja , nawet ja by wysłał w dwóch sekundach czy trzech wszytskie było by git


Idę w popa wojo to chłam

Offline

 

#12 2009-01-29 17:40:38

blick

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-01-16
Posty: 31
Punktów :   

Re: Skrypty - w celach edukacyjnych rzecz jasna

Jak zawsze dużo pytam ... więc znowu: czy Wy przypadkiem nie wysyłacie tych ataków z jednej wiochy? To by mi mocno skrypcik ułatwiło. Największy problem to wysłać tak aby wyszły z różnych osad ... Oczywiście też się da, no ale byłoby łatwiej
Nie mam doświadczenia w strategiach off więc po lamersku pytam

Offline

 

#13 2009-01-29 20:27:21

szarak

Administrator

13407373
Call me!
Skąd: Wieluń
Zarejestrowany: 2009-01-05
Posty: 130
Punktów :   

Re: Skrypty - w celach edukacyjnych rzecz jasna

Katasy zazwyczaj od jednego gracza idą z jednej wiochy ale zdarzyć się może i tak że ktoś czyści i wysyła jakieś katasy z offówki a resztę katas z osady gdzie ma tylko sprzęt. Powiem tak jeśli łatwiejszym dla Ciebie będzie napisanie skryptu wysyłającego katasy z jednej wiochy to zrób to na pewno się nie zmarnuje a później będziesz mógł kombinować sobie z tym trudniejszym
Jeśli mogę mieć sugestię to wystarczy coś takiego jak piszę wysyłanie ataków z jednej wioski z możliwością ustalenia godziny na którą ataki mają wejść jeśli udało by Ci się takie "urządzenie" stworzyć to uwierz, że ja na pewno byłbym Ci dozgonnie wdzięczny

Offline

 

#14 2009-06-01 16:47:21

Jaś

Homo habilis

5091365
Call me!
Skąd: Podkarpacie
Zarejestrowany: 2009-01-15
Posty: 114
Punktów :   

Re: Skrypty - w celach edukacyjnych rzecz jasna

nic nie chce mi działać pomocy !!!!

Offline

 

#15 2009-06-01 20:28:59

Babcia_kleofasa7

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-01-17
Posty: 37
Punktów :   

Re: Skrypty - w celach edukacyjnych rzecz jasna

Gdzieś na głównym forum wyczytałem że 10 ataków w 1 sekundzie jest nie możliwe i ba podejrzane  można spokojne zgłaszać do MH

Offline

 
  • Index
  •  » Porady
  •  » Skrypty - w celach edukacyjnych rzecz jasna

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi