________________________________________ "Wartość bonusu w obronie za niższy pop broniącego
Dane wzięte z symulatora (oczywiście z Konta Plus). Z tego co wiem, ten symulator - jeśli zadamy mu właściwe parametry, daje dokładny wynik starcia. Dlatego przy uwzględnieniu tylko i wyłącznie różnicy popa, otrzymujemy wynik jak na wykresie. Przy ponad 8-krotnej przewadze popa, bonus jest stały i wynosi 50%. Oczywiście liczy się pop całego konta, a nie osad.
UWAGA!!! Bonus ten jest kumulatywny (a nie addytywny) z murami.
Przyklad Atakujemy Rzymianina, który ma 100 popa, a w osadzie: 100 Pretow na 0 lvl w Kuźni.
Przypadek 1 Mamy 100 popa, 0 lvl muru Remis bedzie przy 100 Mieczach
Przypadek 2 Mamy 300 popa, 0 lvl muru Remis bedzie przy 125 Mieczach
Przypadek 3 Mamy 800 popa, 0 lvl muru Remis bedzie przy 150 Mieczach
Przypadek 4 Mamy 800 popa, 9 lvl muru (30%) Remis bedzie przy 195 Mieczach (gdyby bonus był addytywny, to remis byłby przy 180 Mieczach)
A teraz na cyferkach: 100 Pretow jest Ze wzgledu na pop dzialaja jak 100*1,5= 150 Pretow Dodajemy do tych 150 Pretow Bonus za mur i wychodzi nam 150*1,3= 195 Pretow Ogolny wzor 100*1,5(bonus pop)*1,3(bonus mur)
Mam nadzieję, że obrazuje to dość dobrze, jak gigantyczne bonusy dla obrońcy wynikają w takiej syuacji z obwarowań wioski w połączeniu z wyższym popem przeciwnika." __________________
|